Si artis


Tiada tempat yang lagi aku senang kecuali hanya ini

Beberapa minit yang lepas, aku di katakan telah meng "attack" seorang manusia yang berpangkat artis yang di puja puja

Mulanya aku hanya tweet "baru lepas tgk video N.O ckp korea and i was like eww poyo" 

Mungkin ya, salah aku. Too loud. 

Dan sepantas kilat si artis mengambil gambar profile twitter aku dan post beserta caption "cantik kan dia? Moga hatinya pun cantik"

Bagi aku, kelakar.

Mungkin motifnya supaya peminat dia menghentam aku bertubi tubi

Tapi mungkin juga dia memang mahu memuji aku. Hahahaha kbye.

Sesaat cuma aku rasa marah selebihnya bergelak tawa bersama roomate

But its okay. Made my night i think bcs its been such a stressful week! Ergh

Alright, im done fellas









Kepada sang artis : 

I dont know what your motif yang sebenarnya post my gambar mcm tu. Bukan nak act innocent but, look, it shows how tak matured nya you handle your fans. Anyway, you made my night thanks!