Wujudnya benda benda random mcmni semua bila aku serabut. Ubat dia, diam.


Aku pun taktau aku nak apa dalam hidup aku

Semua benda aku rasa semak sekarang ni

Serabut.


                         ****************


Aku buat blog ni dulu pada asalnya trend

Tu dulu. Zaman myspace. Zaman bebudak. Zaman nak impress orang.

Tapi skrg, ini medan aku berperang dengan ayat ayat, 

Tempat aku lepak bila ada masalah, walaupun tak semua,

Ruang yang aku assume takde siapa baca.

Sebab kuasa tulisan lebih power dari kuasa lisan, buktinya, boifren kau ngurat kau mesti thru text yang makan dalam deep sangat sampai boleh buat kau kencing manis kan?


                          ***************


Semalam aku buat cookies.

Harini habis.

Mungkin banyak jin lapar dalam rumah aku.


                          *************


Boleh tak jangan semak hal aku?!

Kalau aku ada masalah boleh tak jangan tanya?

Kalau aku nak cerita maknanya kau kene rasa bertuah

Dan yang penting kau kene bagi semangat


                         ***************


Aku benci orang paksa aku!

Aku pun tak suka paksa orang

Simple tapi bodoh susah kau nak paham apahal?!


                          *************


Dulu masa dekat kolej aku ingat lagi ada sorang kawan aku ni dia jenis sabar

Dia sanggup tunggu kawan aku terhegeh hegeh siap pakai makeup 

Dan sampai sekarang aku masih cuba jadi macam dia

Yang best part, kita sanggup tunggu orang tapi orang lain 5 minit pun tak sanggup tunggu kita

Best kan?


                            ************


Babi serabut.

Semua salah babi

Apahal tah


                          *************


He still loves her.

Tapi, kau masih aku anggap bodoh. 

And bodoh is almost always all i have to say.

Antara abang abang aku, kau yang paling bodoh.


                          **************

Maaf.

Zzz